I Have Grown Up




Dulu waktu bermula, lingkungan 14
Hari ini aku dah cecah angka 21

Bila difikir sendiri, apa la aku merapu pada waktu itu
Kata mereka, masih budak hingusan yang baru nak up 
Mungkin berceloteh pasal diri sendiri, kau atau dia
Terlalu busuk tempat ini ketika itu dengan amarah diri
Terlalu kotor untuk dikenang kembali

Kini, aku kembali
Mungkin kali ini cerita aku mampu gembirakan semua
Aku akan bersihkan balik dengan perkongsian bermanfaat
Mungkin juga akan kembali buat tekak orang loya, siapa tahu?
Aku cuba menjadi aku seadanya, itu pasti

Aku perlukan tempat baru
Tulisan ini terlalu kecil untuk si rabun seperti aku
Jadi, ada sesiapa nak bantu aku untuk ubah 'theme' kesayangan aku ini?
Aku akan bayar jika kau mahu

Ada yang nak aku kongsi apa aku perlu kongsi?
Boleh inform di sayat.me/zazaeyra



Nota kaki: Hidup adalah satu perjuangan yang tiada penghujung